12.07.2017

Travel bucket list


Uwielbiam podróże
Wręcz kocham
A świat jest taki ogromny, nigdy nie zdołam zwiedzić wszystkiego, obejrzeć każdego metra wartego uwagi. Nawet gdybym wygrała kilkadziesiąt albo kilkaset milionów złotych i zrezygnowała w tym momencie ze szkoły. Nawet gdybym od tego momentu już nigdy nie wróciła do domu, cały czas była w podróży.  
Żałuję, że nie mam takiej możliwości. Ale nie mam na to wpływu.
To chyba nawet dobrze, gdybym była wszędzie, zaczęłabym się okropnie nudzić, teraz przynajmniej mam dużo pomysłów i marzeń. Robię listy miejsc, które chciałabym odwiedzić w swoim życiu. Listę państw, miast, szczególnych zabytków albo po prostu obszaru wartego zauważenia. Wyobrażam sobie jak to za dziesięć lat lecę samolotem czy też płynę statkiem na ląd dotychczas znany mi jedynie z fotografii, jak to zmierzam ku miejscu, w którym znajdowanie się uważałam jeszcze jakiś czas temu za niemożliwe.
Takie właśnie piękne myśli prowadzą mnie do pustego zeszytu. Spisuję wszystko, gdzie chciałabym się kiedyś znaleźć.
 

1. Santorini (Grecja)
Znalezione obrazy dla zapytania santorini
 

2. San Francisco  (USA)



3. Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
 

4. Wielki Mur Chiński (Chiny)

 

5. Wyspy Wielkanocne (Chile)


 

6. Morze Gwiazd (Malediwy)
 

 

7. Sydney Opera House (Australia)

 

8. Wyspy Bora Bora (Polinezja francuska)

 

9.  Wielki Kanion Kolorado ( Arizona, USA)

 

10. Wodospady Iguacu (Argentyna)

 

W zeszycie mam ich więcej, ale zdecydowałam, że tutaj byłoby to już nużące, tym bardziej, że zdjęcia zajmują dużo miejsca, toteż post byłby po prostu za długi.
(wszystkie zdjęcia zostały skopiowane przeze mnie z Internetu, żadnego z nich sama nie robiłam)


A czy ty masz jakieś miejsca, gdzie zawsze chciałeś się znaleźć?

 

4 komentarze :

  1. Ja również bardzo chciałabym odwiedzić Stany Zjednoczone, a wakacje na Malediwach marzą mi się już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej marzę, aby zobaczyć Chiny :) Grecja jest cudna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsca wybrałaś! Zapraszam do mnie, nowy wpis!
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne miejsca wybrałaś. Ja raczej takich nie posiadam ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka