03.07.2017

14 thing Iearned at 14


Czternaście rzeczy, których nauczyłam w ciągu czternastu lat mojego życia. Bo właśnie tego dnia, niepozornego trzeciego lipca kończę 14 lat, z tego też powodu postanowiłam spisać najważniejsze rzeczy, które wpłynęły na mnie, które pozwoliły mi realistyczniej spojrzeć w przyszłość, i które na pewno zapamiętam, gdyż przydadzą mi się później.



1. Nic nie odkładaj na później, jeśli masz okazję wykonać to w tym momencie

2. Ludzie będą zawodzić cię cały czas, nie ufaj zbyt wielu, bo się zawiedziesz.

3. Nie bój się próbować nowych rzeczy, w przyszłości pożałujesz, że zmarnowałaś taką okazję, wcale nie to, że wyszłeś na głupka, gdy coś ci nie wyszło.

4. Internet nie jest wyłącznie źródłem informacji, ale także szansą do znalezienia ludzi, których w pobliżu często nam brakuje.

5. Jeśli masz przy sobie jedną osobę, która wiesz, że cię rozumie, dbaj o nią i pozwól, by czuła się doceniana.

6. Szczęścia nie da się kupić, przeżycie wspaniałych chwil i momentów, które wywrą na tobie emocje i podniecenie są o wiele więcej warte niż nowy iPhone 7 albo sukienka za siedem stów.

7. Być nie znaczy żyć.


8. Nie myśl, że rozumiesz drugiego człowieka, jeśli nie jesteś w jego sytuacji.

9. Samoakceptacja jest już większą częścią sukcesu w życiu.

10. Nie jesteś sam, może twoja bratnia dusza jest daleko, bardzo daleko, ale jest, musisz w to wierzyć, wierzyć w to, że nie jesteś jedyny.

11. Nie wszystko musi mieć sens, to co robisz, rób, by cieszyć się tym teraz.

12. Żyj według swoich zasad, łatwo jest mówić, żeby nie przejmować się zdaniem innych, a w rzeczywistości jest to nawet często niewykonalne, przynajmniej tak myślimy. Ale spróbuj, rób to co kochasz, a osoby, którym się to nie podoba miej serdecznie gdzieś.

13. Każdego dnia żyj tak, jakby był to twój ostatni dzień.

14. Bycie innym od wszystkich jest wartościowe. Nigdy nie próbuj na siłę upodobnić się do otoczenia.


3 komentarze :

  1. bardzo ciekawy post:)


    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis, zainspirowałaś mnie^^
    co powiesz na wzajemna obs? daj znać, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego :* 14 świetnych zdań i mam nadzieję, że za rok dojdzie kolejne

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka