15.06.2017

spring favorites

Seria ulubieńców na moim blogu na pewno nie jest niczym niezwykłym, gdyż takie serie możemy zobaczyć już praktycznie na każdym blogu lifestylowym. Ja jednak miesiąc uważam za zbyt krótki odcinek czasu, do tego z moich obserwacji doszłam do wniosku, że ostatecznie wiele osób nie pisze ich regulatrnie. Ja spróbuję, lecz zamiast miesiąca wybrałam czas trzech miesięcy, które tworzą jedną porę roku.
Tak więc zapraszam, tym razem do ulubieńców wiosny 2017.



1. Piosenki

Charlie Puth- Attention
 
Shawn Mendes- There's nothing holdin' me back
 
Ed Sheeran- Perfect
 
2.Seriale
 
13 reasons why
 Serial zdecydowanie warty uwagi. Opowiada o historii Hanny Baker, dziewczyny, która przed popełnieniem samobójstwa nagrywa na kasety trzynaście powodów, dlaczego to zrobiła.
 Na początku był duży rozgłos i wiele pochwał na temat tegoż serialu, jednak z czasem znalazło się  coraz więcej osób, którym nie przypadł do gustu. Ja uważam, że jest bardzo dobry, wszystkim serdecznie polecam.
 

Riverdale
 Zwykłe miasteczko, a później śmierć jednego z uczniów tamtejszej szkoły. Kto okaże się zabójcą Jasona?
 Do Riverdale byłam dosyć sceptycznie nastawiona podczas oglądania pierwszego odcinka i gdyby nie moja kochana kuzynka, na pewno nie zabrałabym się do oglądania kolejnych. Nie przeżyłabym tylu cudownych emocji z tym serialem. Bo rzeczywiście, początek nie był dla mnie jakiś niesamowity, lecz w następnych odcinkach, kiedy fabuła się rozwinęła pokochałam ten serial. Również polecam.

 



3.Książki

chyba już przez całe życie będzie przeze mnie uwielbiana seria "Szeptem" ("Szeptem", "Crescendo", "Cisza",  "Finale")




"Ja Wersja 2.0", o której mówiłam tutaj



4.Ubrania

dżinsy z haftem

 
 
buty- nike air huarache


5.Inne

 w ostatnim czasie całkowicie skradła moje serce szczotka do włosów tangle angel



Co sądzicie o wymienionych przeze mnie rzeczach?
Macie swoich ulubieńców ostatnich trzech miesięcy?

21 komentarzy :

  1. 13 powodów polubiłam, za to Riverdale do mnie nie trafiło! :/ Cudowne spodnie!! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam ten serial 13 powodów i bardzo mi się podoba :)

    Może wspólna obserwacja> Zacznij :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 13 powodów to genialny serial!
    Teraz zaczęłam właśnie riverdale jak na razie też mi się podoba :D
    +obserwuję!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie z haftem cudo! obserwuje :*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jakoś nie poda ten serial "13 powodów". Ale za to uwielbiam "Riverdale".

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy tych samych ulubieńców co do muzyki i serialów <3 Wlaśnie zaczęłam Riverdale :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Też te piosenki uwielbiam ! Buty są świetne !
    Obserwuję.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej niezła ta szczotka!
    Uwielbiam serial 13 rw :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Muzyka i serialem trafilas w 10! A szczotka przeurocza
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham te pisoenki! SPodnie też bardzo lubie i są mi znane :D Niestety za tym modelem butów nie przepadam, fajne zestawienie :D
    ---http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde wszystkie moje ulubione piosenki <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trzy piosenki bardzo lubię i słucham ich na okrągło :D Serial 13 powodów oglądałam i bardzo mi się podobał :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy :) naprawdę super pomysł
    z ulubieńcami z danej pory roku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :) Ubrania z haftami kocham <3
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh 2 moje ulubione seriale <3!
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję, że z wielką przyjemnością przesłuchałam Twoje propozycje muzyczne. :) Dotąd o uszy obiła mi się tylko piosenka Ed'a, ale wszystkie mają w sobie coś urzekającego. Z pewnością będę do nich wracać ;)
    Po drugie - też lubię hafty. Fajnie, że ostatnio wróciła moda na wszelkie hafty, naszywki itp. To totalnie moje gusta ;)

    pozdrawiam cieplutko,
    paniflamingo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tangle angel i jeansy z haftem super :)

    OdpowiedzUsuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka