03.06.2017

trying to be stylish

Lato zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, także wakacje. Czas na ostatnie poprawianie ocen niedawno się zaczął. Chcąc odskoczyć od szkolnych zajęć, których w przeciwieństwie do tego jak można by się spodziewać z każdym dniem przybywa, wybrałam się w czwartek z kuzynką na zdjęcia.
 


Nie jestem chyba jedyną osobą zakochaną ostatnio w spodniach, w szczególności dżinsach z haftowanym motywem kwiatowym. A oto mój pomysł na zastosowanie ich prostej stylizacji do szkoły.

 




37 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia, kuzynka ma talent ;) Ja też próbuję trochę odpocząć i zrelaksować, ale czasami jest naprawdę trudno. Jednak biorąc pod uwagę to, że jedną porażką można zepsuć wszystko, nad czym pracowaliśmy przez prawie rok - nie można się teraz poddawać!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Też już mam dosyć tych wszystkich sprawdzianów :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, naprawdę idealnie pasuje zestawienie tej stylizacji z tłem :) sama jestem zakochana w hafcie a szczególnie w jeansach z haftem, wygląda to naprawdę pięknie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie świetne ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Ten hafy na spodniach jest super! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w motywie haftów kwiatowych naszywanych na ubraniach! Wygląda to fenomenalnie <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jak ja
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Ale śliczna stylizacja :)
    Bardzo fajne tło :)
    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) obserwuję twój blog już jakiś czas (jest naprawdę świetny! )

      Usuń
  8. Ja w tym roku nie mam żadnych poprawek i bardzo się z tego cieszę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i cudowne spodnie!
    Pozdrawiam!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na pewno wpadnę do ciebie!

      Usuń

  10. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ^^ Twój blog bardzo mi się podoba, już go obserwuję :)

      Usuń
  11. Piękne spodnie !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie mogę się przekonać do haftów ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust ;) też pozdrawiam

      Usuń
  14. bardzo lubię hafty, wszytsko z nimi wygląda świetnie, Twoje spodnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te spodnie :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowany do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spodnie! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podobają się Tobie

      Usuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka