27.05.2017

Sea

 
Morze
To jeden z powodów, dla których kocham miejsce, gdzie mieszkam. Nieco ponad pół godziny jazdy samochodem i jestem na plaży. Dla osoby całkowicie zakochanej w morzach i oceanach, możliwość odwiedzania polskiego Bałtyku kilka razy w czasie wakacji jest ogromnym szczęściem. Kąpanie się, beztroskie leżenie na piasku, nie przejmując się codziennymi problemami, wsłuchiwanie w odgłosy mew i szum fali to czynności, którymi gdybym mogła wypełniłabym całe dwa miesiące spokoju od szkoły.
 


 
Jako że wakacji jeszcze nie ma, nie ma lata, sama woda jest dosyć chłodna. Zbyt chłodna by móc się w niej kąpać. Nie przeszkadzało mi to jednak w zdobieniu zdjęć, które moim zdaniem zaliczają się do jednych z lepszych, jakie kiedykolwiek wykonałam nad morzem. Tym razem w Ustce. 
 
 
 
























3 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia. Fajnie, że mieszkasz niedaleko morza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że się tobie podobają

      Usuń
  2. Zazdroszcze ci ze mieszkasz nad morzem :( jedynie co mi zostaje to wyjazd w wakacje na kilka dni ..

    Wpadnij do mnie na bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj :) Dopiero zaczynam, i liczę na pomoc :* https://korneliiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka