31.05.2017

Ja Wersja 2.0

Dzisiaj trochę o pewnej książce. Książce, która bardzo miło mnie zaskoczyła i o której nie sądziłam że napiszę posta. Mowa tu o niedawno wydanej "Ja Wersja 2.0". Jeśli jeszcze o niej nie słyszałeś,  masz szansę dowiedzieć się o niej trochę poniżej.



Książka ma za zadanie w pewnym sensie odzwierciedlać smartfon, na którym znajduje się siedem głównych aplikacji, wymagających zaktualizowania. "Ja Wersja 2.0" ma formę poniekąd notatnika. Uzupełniasz go odpowiadając na pytania przez co 'aktualizujesz system'. Znajdziesz tam wiele ciekawych wskazówek odnośnie kreatywności, relacji z innymi ludźmi, sposobu na skuteczniejsze oszczędzanie, na regularne ćwiczenie i wielu innych.


 
 
Każdego dnia skupiasz się na jednym rozdziale z jednej aplikacji. Po ukończonej części dziennej procenty na twoim aktualizatorze rosną, zazwyczaj o 1, aczkolwiek może być to nawet 2 czy 3%.


 
 
A teraz przyznam się do faktu, że sama nie skończyłam jeszcze tejże książki, lecz już w miejscu, gdzie jestem mogę ją szczerze każdemu polecić. Uczciwie mogłabym jej przyznać 10/10. Do tego jeszcze ogromny plus za oprawę graficzną, która urzekła mnie już za pierwszym razem, gdy ujrzałam tę książkę.



Słyszałeś kiedyś o "Ja Wersja 2.0"? A może już ją masz?

1 komentarz :

  1. Bardzo pomysłowa książka. Zazwyczaj nie czytam takich, ale ta wydaje się być świetna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


-Dziękuję za każdy komentarz, jest on dla mnie ogromną motywacją
-W komentarzu zostaw link do swojego bloga, chętnie odwiedzę :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka